Ce este curcuminul?

 

Ce este curcuminul?

Curcuminul este un pigment galben care se găsește în principal în curcuma, o plantă cu flori din familia ghimbirului cunoscută cel mai bine ca si condiment folosit în curry. Este un polifenol cu ​​proprietăți antiinflamatorii și capacitatea de a crește cantitatea de antioxidanți pe care organismul o produce.Curcuminul și curcuminoidele găsite în curcumă pot fi extrase pentru a produce suplimente care au o potență mult mai mare decât curcuma. Cu toate acestea, curcumina este absorbită slab în timpul digestiei, astfel încât o multitudine de formulări diferite au fost create pentru a-i îmbunătăți biodisponibilitatea.

Beneficii :

Suplimentarea curcuminului reduce în mod fiabil markerii inflamației și crește nivelul de antioxidanți endogeni din organism. Sunt necesare mai multe cercetări pentru multe domenii ale sănătății, dar cercetările existente susțin o îmbunătățire mică până la moderată a simptomelor depresiei și anxietății, precum și a durerii și funcției în osteoartrită. Este posibilă o reducere a colesterolului LDL, a glicemiei și a tensiunii arteriale, dar cercetarea este mai puțin consistentă și este nevoie de mai mult.
Care sunt efectele secundare și dezavantajele curcuminei?

Dozele de până la 8 grame de curcuminoizi nu sunt asociate cu efecte adverse grave la om. Cu toate acestea, sunt necesare studii pe termen lung, care sunt mai cuprinzătoare în evaluările lor. Dozele mari de curcumină pot produce greață și afecțiuni gastro-intestinale. Utilizarea curcuminei cu piperina poate provoca reacții adverse la medicament, deoarece piperina crește foarte mult permeabilitatea intenstinală. Diferitele formulări de curcumină nu au fost toate testate pentru siguranță în aceeași măsură.
Care este diferența dintre curcuma și curcumin?

Principalele BENEFICII ale utilizării CURCUMINULUI:

Anti-inflamator
Anti-coagulant

Anti-oxidant
Anti-depresiv
Anti-cancerigen
Controlul glicemiei – reducerea glicemiei, sensibilizarea receptorilor insulinici
Reglarea colesterolului
Tratamente gastro-intestinale
Hepato-protector
Anti-bacterian

Curcuma este o rădăcină / condiment popular, iar curcuminul este o substanță chimică foarte puternică din curcumă. Curcumina și curcuminoidele sunt prezente în turmeric la aproximativ 22,21-40,36 mg / g în rizomi și 1,94 mg / g în rădăcinile tuberoase, astfel încât turmericul este mai puțin puternic ca sursă de curcumină decât un extract și antiinflamator. Cu toate acestea, unele studii sugerează că turmericul are beneficii și este posibil să aibă beneficii pe care curcumina singură nu le are, dar este nevoie de mai multe cercetări în acest sens.

Vrei să folosești curcumina?
În sine, curcuminul este slab absorbit. Printre metodele concepute pentru a aborda problema, cele mai frecvente două (și cel mai adesea testate) sunt asocierea curcuminei cu piperina (un extract de piper negru) sau combinarea acesteia cu lipide.
Pentru a suplimenta curcumina cu piperină, luați 500 mg din prima cu 20 mg din cea din urmă, de trei ori pe zi (adică 1.500 mg curcumină și 60 mg piperină pe zi).
Curcumina se ia de obicei împreună cu mâncarea.
Aveti mai jos un studiu pe 38 de persoane.
https://examine.com/rubric/effects/view/4e6a27abccac1f3a47210cd228cfc28b/96e8681e8f363183e41cd79193090ee3/all/

Noi nu va putem vinde steroizi, dar va putem ajuta cu suplimente de calitate fara marketing mincinos, le găsiți pe www.GYMAHOLIC.ro

Ne puteți lăsa un mesaj privat daca aveți întrebări și cu drag va ajutam cu consultanta gratuită 💪.

Daca aveți nevoie, oferim și programe de antrenament online, diete personalizate sau antrenamente 1 : 1 (adică fizic, fata in fata, la o sală în București).

0 Comments

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: