Alimente si suplimente pentru o pompare eficienta

Vrei o pompare buna la sala? Trebuie să faci 3 lucruri principale. Fii hidratat, asigura-ti necesarul de electroliti și îmbunătățește fluxul sanguin. Cum?

Consuma urmatoarele alimente :

  • Pepene verde

Pepenele verde conțin citrulină, care se transformă în organism în arginină, care este un aminoacid care îmbunătățește circulația sângelui. Este, de asemenea, unul dintre cele mai comune ingrediente în formulele de pre-workout, deoarece funcționează si alaturi de 5g de bicarbonat vei obtine o pompare neasteptat de buna. Mănâncă o portie mica de pepene inainte de antrenament, ia-ti pre-workoutul si treci la treaba!

 

  • Citrice

Citricele, cum ar fi portocalele si lămâile sunt bogate în vitamina C, care este un diluant natural al sângelui, îmbunătățind astfel fluxul sanguin. De asemenea, este bine de stiut că întăresc capilarele și, previn acumularea plăcii în artere, îmbunătățind astfel foarte mult sănătatea inimii.

De aceea, efectul mineralelor şi vitaminelor extrase din fructe este mai durabil şi mai însemnat decât cel al comprimatelor obţinute pe cale industrială. Iar una dintre cele mai populare citrice, portocala poate echilibra nivelul colesterolului din sânge.
Fructul său este bogat în vitamina A, B, C și calciu. Conține sodiu, potasiu, magneziu, cupru, sulf și clor. Pentru 100 grame de portocală, valorile se ridică la 87.6 % apă, 0.7 % proteine, 0.2 % grăsimi, 0.3 % minerale, 0.3 % fibre, 10.9 % carbohidrați, 26 mg de calciu, 20 mg de fosfor, 0.3 mg de fier și 30 mg de vitamina C.

  • Sfecla

Sfecla conține nitrați care pot îmbunătăți foarte mult producția de oxid nitric, oferindu-vă un impuls de rezistență, un flux sanguin crescut și, de asemenea, o oboseală mai mică. Majoritatea formulelor de pre-workout încep să recunoască beneficiile nitraților și încep să le adauge în formulele lor.
Sfecla rosie este o leguma cu mari calitati nutritive, avand un indice glicemic scazut, o portie de 100 de grame avand 43 de calorii, 6,8 grame de fructoza si 2,8 grame de fibre. Este bogata in proteine si contine fosfor, potasiu, vitaminele A, K, B2, B9, cantitati scazute de vitaminele B1, B5, B6, C si E si antioxidanti, in principal betalaina, dar si flavonoide, compusi fenolici, zeaxantina si luteina. De asemenea, contine fier, cupru, magneziu, mangan si o doza mica de calciu.

  • Ghimbir

Ghimbirul nu este excelent doar pentru creșterea circulației sângelui, ci ajută și la îmbunătățirea digestiei și vă oferă acea senzație caldă de picant pe tot corpul, care vă ajută să vă mențineți energia.
Ghimbirul are, de asemenea, proprietăți detoxifiante, ceea ce înseamnă că ajută la eliminarea toxinelor prin transpirație si te cam trimite la baie. Știința modernă nu doar că a validat utilizările tradiționale ale ghimbirului, dar a inclus acest condiment în categoria “superalimentelor” datorită multor altor beneficii dovedite pe care le are asupra organismului.

 

  • Vitamina E

Această vitamină care se găsește cel mai frecvent în uleiuri, semințe și nuci ajută la deschiderea vaselor de sânge, permițând astfel un flux sanguin îmbunătățit. Recomandat este o doza de 400mg pe zi in functie de carente, de asemenea are un impact pozitiv si asupra libidoului.
Vitamina E ajuta sistemul imunitar si are un puternic rol antioxidant in protejarea celulelor. In plus, aceasta vitamina regleaza nivelul colesterolului si mentine sanatatea vaselor de sange, previne ingrosarea arterelor si instalarea aterosclerozei. Ajuta la mentine sanatatea si elasticitatea pielii.

 

  • L-Citrulina

Un ingredient obișnuit în pre-workout. L-citrulina este un aminoacid neesențial, care în alimentația noastră reprezinta un lucru infim. O putem găsi, de exemplu, în pepene. Cu toate acestea, ea joacă un rol important în multe procese biologice. Interesant este că citrulina nu devine direct oxid de azot. Rinichii schimbă L-citrulina în aminoacidul L-arginină, și mai târziu, în oxid de azot. L-Citrulina este folosită ca supliment nutrițional pentru a crește performanța sportivilor atât pentru antrenamentele de forță, cât și cele cardio.
L-citrulina este un aminoacid nonproteic și spre deosebire de L-arginină, nu este în mod obișnuit prezentă în toate proteinele. Cea mai mare concentrație a acestei substanțe o conține pepenele, care conține aproximativ 2,1 mg pe gram. 3,3 kg de pepene este echivalent cu 10 g de L-arginină suplimentată. Alte surse de L-citrulină includ dovleceii și castraveții.

L-Citrulina Malat + GSH

AAKG (40 portii de 5000mg)

BLOOD AND GUTS – Dorian Yates PRE-WORKOUT

Noi nu va putem vinde steroizi, dar va putem ajuta cu suplimente de calitate fara marketing mincinos, le găsiți pe www.GYMAHOLIC.ro
Ne puteți lăsa un mesaj privat daca aveți întrebări și cu drag va ajutam cu consultanta gratuită 💪.

Daca aveți nevoie, oferim și programe de antrenament online, diete personalizate sau antrenamente 1 : 1 (adică fizic, fata in fata, la o sală în București).

0 Comments

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: